25 Oca 2010

GÜNDEN DÜŞENLER - 3


*İlk olarak belirteceğim şey şu ki,nihayet yeni bir fotoğraf makinesi aldım (evet,makina değil makine). Tam istediğimiz gibi değil ama hem kısıtlı bir şehirde kısıtlı seçenekler hem de diğer şartlar bu kadarına müsaitken böyle oldu.
Bebek hakkında daha sonra notlar düşerim;)

*Bugün burası acaip soğuk,gerçi bunu Ankara'dan,İstanbul'dan okuyanlar beni taşlayabilir ama olsun biz alışkın değülük bu soğuğa.

*Soğuk demişken...Eskişehir'i inanılmaz özledim.Burada o çok gıcık olduğum şeyi yapıp,dilimi katletmek istiyorum...Evet,deli özledim,manyak özledim...Çok istiyo canım lan işte orda olmayı...

*Bugün çok yemek yedim,ders çalışmak sene sonunda bana çok fena geri dönecek,göt göbek olarak...

*Gerçi çalışıyorum bir bok olmuyor o da ayrı mesele...Lan biraz çalışayım dedim,kafam daha da karıştı,bugünkü deneme sınavında sıçtım batırdım...

*Tamam farkındayım,ağzım iyice bozuldu ama bu boktan şehirde hapsolmuş gibi hissedip bir de üstüne boktan bir sınava hazırlanmaya çalışırken olur bu.Her şeye rağmen şaşıyorum bazen kendime,ödüllendiriyorum sabrımı,sükunetimi.

2 yorum:

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.