4 May 2010

YENİ LAPTOP ÇANTAM

Yine Pasaklı Kraliçe'den züpper bir hediye!

Bu çantaya gerçekten ba-yıl-dım!

Aslında kendisi laptop çantası değil ama Adil Işık çalışanları 15inch lik dizüstü bilgisayarların rahatça girdiğini keşfedince bu ad altında satalım demişler.

Ama ben bugün normal çanta şeklinde kullanarak açılışını yaptım,gayet de baharlık oldu,pek bi ter-ü taze durdu.

Laptop çantası olarak kullanmak için de sabırsızlanıyorum!
Ay bilgisayarımı alıp kısa bir tatile çıkasım geldi resmen bu çanyata sahip olunca.
Çok sevimli çok!

Tekrar teşekkürler Pasaklı Kraliçe...

4 yorum:

  1. Çok ciciymiş yahu :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. ne demek Sophie'm; senin bize aldıklarını ödesek yaptıklarını ödeyemeyiz. Bu arada uyumadığını biliyordum. hemen yat.ya da şimdi bizegelsen versen bana yine dünyaları gelsene

    YanıtlaSil
  3. şeyy pasaklı kraliçe bana da hediye yollar mı acaba :D
    çok güzelmişş gülle güle kullan hatun !!

    YanıtlaSil
  4. ÇOK CİCİ gerçektennn!!

    YanıtlaSil

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.