6 Tem 2010

TOLGA DEMİŞLER ONA...



Tolga demek benim için,

İzmir demek,

İnsan+5 demek,

Organizasyon demek,

Converse demek,

Carlsberg demek,

Düğmesiz nevresim demek,

Sucuklu omlet yiyip sade omlet yiyememek demek,

Deli gibi ders çalışıp "hiç çalışmadım abi" demek,

Aşkyaka Beach'te gidip gelip Rolling Stone okumak demek,

Eğlenmek demek,

Geyik demek,

Yüzlerce kilometrelik uzaklığa rağmen anlatacak çok şeye sahip olmak demek,

İstediğim her an arayabileceğim bir dost demek,

Telefonu bazen "defol git tolga" diyerek kapatabilecek yakınlığa sahip olmak demek,

Ve sağlam bir insan demek.


Peki bunları neden mi anlattım?

Çünkü bugün onun doğumgünü!

Çünkü ben yanında değilim.

Ama onu çok seviyorum

Ve bu da benim hediyem olsun diyorum.



Tolga'cım, KPSS'de Karşıyakalarda derece yapıp,

İstanbullara atanasın (Seni daha aşağısı paklamaz yivrum),

Öğretmen olup da kazandığın paralarla bizi tatillere götüresin,

Kot pantolonunun altına yeşil convers giyip,mor güneş gözlükleri takan çıtı pıtı bir kız bulasın,

Bir gün benimle Muğla'da buluşup bana birinci sınıftaki hallerimi anlatasın,

Mustafa Hoca'nın yeni yeni skandal fotoğraflarını bulasın,

Hep gülesin!

(Ha bir de artık şu filmimizin bir kopyasını yollayasın,utanır insan yahu,iki yıl oldu)

Şanslı,başarılı,mutlu,umutlu,sağlıklı,huzurlu bir yaş diliyorum dostum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.