20 Eyl 2010

HOUSE BEKLEMEDE, KPSS YİNE ENSEMDE

Bu akşam House'un 7. sezonu başlıyor ama ben heyecanla bekleyemiyorum kendisini. Çünkü hala ilk 6 sezonu bitiremedim, 4. sezonda tıkandım kaldım.
Önce araya bir haftalık tatil kaçamağı girdi, sonra hadi dedim bu haftasonu bir ivme kazandırayım, ama yok, ne oldu, KPSS'nin Eğitim Bilimleri oturumunun iptal edildiği, 40 gün içinde yeni sınav yapılacağı haberi geldi.

Başlangıçta bu habere sevinsem de iki gündür çalışmaya çalışma denemelerim sonucunda anladım ki, bana pek bir şey ifade etmiyor bu sınav. Nedenlerim çok...
Her şeyden önce,
Midemi bulandırıyor,KPSS kısaltmasını duymak, söylemek, yazmak ve yeniden kitapları açmak!


Ayrıca benim asıl sabahki oturumum, yani GK-GY , kötü geçmişti fakat sınavın o kısmı iptal değil, halbuki orda da soruların çalındığı çok açık.
Bu kopyacı arkadaşlar paşa paşa bu sınava tekrar girecekler, tamam eğitimden bir bok yapamayacaklar ama bu ne demek, öğretmen değilse de devlet memuru olacaklar demek.Bu insanların hayat boyu devlet memurluğundan men edilmesi gerekirken  bunlar kendilerine ayrılan sıralara oturup cevap kağıtları öyle böyle doldurup, temmuzda yapılan sınavın ilk oturumuyla aldıkları puan sayesinde takır takır atanacaklar.

Hem soruları kimler hazırlayacak ve o soruların tekrar sızdırılmayacağına dair nasıl bir güvencemiz olacak...

Açıkçası koyuyor artık bana bu sınava çalışmak, çalışmak değil resmen enayilik çünkü adı.

Umudumun neredeyse sıfır noktasında olduğu bir durumdayım, ne yapmalı, hayatımın bu kısmını nasıl yola sokmalı, hiç bilemiyorum.

Yine de beni bekleyen kitaplara dönmek şu an için yapabileceğim tek şey.

O yüzden buralarda pek görünmezsem bilin ki enayiliğimin doruklarıyla, yaşadığım ülkeden duyduğum nefretin dayanılmaz hafifliği arasında son çırpınışlarla gidip gelerek "Bir umut işte" demekte, çalışmaktayım.

Siz iyisi mi yine de "Bol şans!" dileyin, ben duyarım...

9 yorum:

  1. Sophie 6. sezonu kesinlikle bitirmelisin diyorum zira sezon finali çok bomba! Torrent sitelerine bi düşsün, hemencecik indircem, çok heycanlıyım!

    KPSS için de ne desem bilemiyorum. Herkesin hakkında hayırlısı olsun canım.

    YanıtlaSil
  2. bol şanslar canım. çok zor bir durum haklısın ama sen yinede umudunu tamamen yitirme. aklında bu git-gellerle konsantre olmak belki zor ama bir kez daha denemelisin. umarım bu sefer hakeden karşılığını alır.

    YanıtlaSil
  3. başarılar dilerim.bu kez istediğin sonucu elde etmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
  4. kpss laneti herşeye-her skandala ragmen yine başımızda!inan ne kursa yazılasım nede elime bi kitap alıp acasım gelio,cnkü biz enayi gibi çalışalım 1 sne-2 sene... birieri gelsiinn senin çalışıp kazanamadıgın yere hiç çalışmadan konsun..Dayıları saolsun:( sevmiyorum bu düzenii :(

    şu yorumu daha cok hevesin kçsın die diil yalnız olmadgını hisset die yazdım cnmm..Hiç takma,su yolunu bulur!

    YanıtlaSil
  5. @leah: sorma, kuduruyorum meraktan, ne oldu ne bitti 5 ve 6. sezonlarda.
    kpss için ne desem artık bilemiyorum, her gün kendini aşıyor bu sınav...

    @kapkara camdan kelebek: her kafadan ayrı bir ses çıkıyor kpss için, önlemez bir yükselişe geçti popülaritesi, haliyle kafalar çok karışıyor. çok teşekkürler umarım dediğin gibi herkes için iyi olur.

    @hedehödö: çok teşekkürler,ne diyeyim, inşallah öyle olur.

    @ayshenur: tam bi lanet kendisi, kurtulamıyoruz, ne yapsak boş gibi bir his uyandırıyor artık, bizim gibi kaç insanı nefret ettirdiler, hayattan da, mesleklerimizden de, ülkemizden de...
    su yolunu bir an önce bulsa iyi olur, herkese başarılar.

    @syhn: tabi tabi, devam dilemeye, ha gayret, sağ olun.

    YanıtlaSil
  6. Öyle burada her şey, isyan edilecek o kadar çok şey var ki.. Sistemin neresinden tutsan elinde kalıyor zaten. Bol şanslar, iyi çalışmalar; sen yine de umudunu kaybetme :)

    YanıtlaSil
  7. @francesca: sistem kendisi yanlış olduğundan her yanı hatalı. doğru diyorsun umut etmek de fayda var, kuru kurya değil tabi, azcık da çalışmak lazım :)

    YanıtlaSil
  8. @medanşeri: oo tuttum ben bu duayı, senin gidişata bakılırsa işe yarayabilitesi oldukça yüksek :)
    sağ ol.

    YanıtlaSil

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.