28 Ağu 2010

Dr. Oetker DOÇENT OLMUŞ!

...Ve bence bu tatlı ile haketmiş.
Böhöhöhööhhh...........

Bence "ivrenç!" bir espri değil,ilk duyduğumda çok gülmüştüm hala da gülüyorum.

Neyse...Benim mizah anlayışım,espiri zevkim vıdıvıdılarından uzaklaştırırsak konuyu, diyeceğim şu ki,
ağzına aşure koymayan,aşureye "öyk,böyk" gözüyle bakan ben, yaz başından beri hastasıyım bunun.
Adamım doçent de olsun,prof da...Komitesine girmeye hasıl olursam sonuna kadar arkasındayım.

Hadi şimdi go!
Uzayın, az laf çok tatlı.
Alınan kilolara inat,
mütemadiyen yiyor efendim,durduramıyoruz!

7 yorum:

  1. bende yaptım 2 gün önce hem pratik hemde buzdolabında tutup öyle yiyince buz gibi pek de güzel :) bu arada mimlendin ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben de "Zerde"yi denemek istiyorum..Nasıl bir şey acaba :)Bu arada afiyet olsun

    YanıtlaSil
  3. @ayşa: buz gibi olacak kesinlikle.ilk şartım bu :)
    bu arada mimimi kaptım geliyorum!

    @yurdanur: biz de merak ettik onu ailece ama kendisi bulunamıyor marketlerde.malum burası her şeyin bir sonraki yüzyıl geldiği bir yer.
    bu arada teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. vay vay benim sophie'me de bakın siz! Kız Sophie halan pişirdiğinden bize de getireceksin. sustum
    pasaklı

    YanıtlaSil
  5. aa aşlık harika bence =))
    afiyet olsun

    YanıtlaSil
  6. @pasaklı: ohoo...yedik biz,bitti o.
    sana yarın browni getireceğim, ayvasıldan geldi,mis, miss!

    @syhn: sonunda benim dışımda biri daha beğendi başlığı.
    yuppii! :)
    teşekkürler.

    YanıtlaSil

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.