13 Ara 2010

GÜNDEN DÜŞENLER - 5


* Şu an, geçen hafta bir yaşını dolduran blogumun 100. yazısını yazıyorum.

*Bugün internet alışverişlerine "kitap" ları da dahil ettim. Daha önce internetten neden kitap almamışım,düşündüm,bulamadım.

*Haberlerdeki, Cem Yılmaz'ın Hayde türküsünü söylediği Av Mevsimi görüntüleri işkencesi, bir artık!
Tamam türkü çok güzel, fena da söylememiş ama sinemada izleyenler zaten izledi, henüz izleyemeyenleri filmden soğutma politikası mıdır bu nedir...Zaten bütün filmlerin, herkes izledikten sonra geldiği bir şehirde yaşıyorum,yeter.

*Şu sıralar en favori içeceğim, sütlü kahve! Ama türk kahvesiyle olacak. Bir de öyle çocukluktaki gibi çay bardağıyla değil, bir kupa dolusu.

*Bir Ahmet Ümit kitabı var elimde, Bab-ı Esrar. Ve ben onu bir buçuk aydır bitiremiyorum. Sorun bende, bunu da biliyorum.

*Buraya da kar yağsın, böylece bu şehre birkaç günlüğüne de olsa tahammül edebileyim istiyorum.

*Bir de bu cupcake li çoraplarımı çok seviyorum.



 daha da bilmek, öğrenmek istedikleriniz için gelsin;

7 yorum:

  1. şahanesin:=)) çoraplar süpper:))

    cem yılmazın şarkıcılığından bana da bay geldi, her dakka izlemek sıkıcı.kahveden biraz soğudum çaya devam.bir günlük kar yağışı ile elim böğrümde hasret kaldım.inşallah oraya da bir kaç damla atar.

    YanıtlaSil
  2. hala hayde yi dinlemedim inatla filme gidersem orda izliycem ya banane!

    bab-ı esrar güzeldir ısrarcı ol bitir :)

    kitap alış veişrini nerden yaptın ktiapyurdunu tavsiye ederimn ;)

    sütlü türk kahvesi yap geliyorum içmeyeee:D

    YanıtlaSil
  3. av mevsimi konusunda benimde içim bayıldı kesinlikle haklısın.
    bu arada fotoğrafları neyle çektin, ya da nasıl eskittin çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. çoraplar çok cici,sütlü kahveye bayılırım.Av mevsimini henüz görmedim,soğuma işinde haklısın cidden.binyüzüncü yazılara inşallah diyorum;)

    YanıtlaSil
  5. :)) babı esrarı bende uzun süre biterememiştim ilginçki herkes beğendi ben beğenmedim:)) ama Elif şafak aşkı okudukdan sonra bunu okumuştum sanırım hatayı orda yaptım.100. yazını kutluyorum....
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  6. @tarih84: hehe, di mi güzel çorap:)
    ay buraya kar bir yağarsa tam yağar, o yüzden gardımızı aldık bekliyoruz,yılbaşında yağsa ne güzel,süper olur, belki de olur...
    çay keyfi de süper olur,kahve de bu soğukta.

    @syhn: ben bu gidişle filme gitmekten de vazgeçeceğim, gerçi gelmedi de zaten.
    bab-ı esrar iyi aslında,okunacak bir kitap ama ben çok safsakladım nedense.
    kitapları idefix ten sipariş ettim,kitapyurduna göre daha uygun oldu çünkü toplamda,bakalım,memnun kalacak mıyım, söylerim burda da.
    kahveler hazır, hadi buyrun :)

    @ceren: değil mi ya,nedir bu hayde olayı,nasıl bir reklam bu,soğutmak istercesine...
    ben fotoğraflar için bazen picasa bazen de photoscape programlarını kullanıyorum ceren.mesela bu eskitme olayı photoscape te var, güzel program,tavsiye ederim.

    @medanşeri: neyse ki hala benim gibi filmi izlemeyen insanlar var :)
    aynen,dediğin gibi bende de kahve diyince şöyle bir durma hali var,çok seviyorum.
    netten ilk kez kitap alıyorum, hep dokunarak, bakınarak kitap almayı tercih ettim ama yaşadığım şehirde çoğunu bulamayınca farz oldu artık.

    @duygu: oh oh benim gibi insanları görmek ne güzel.av mevsimini henüz izlemeyenler,kahve sevenler, çoraplarımı beğenenler :)
    teşekkürler ayrıca, hepimize inşallah...

    @dicle k.m.k. : ben çook değil ama beğendim sanırım bab-ı esrarı,okunabilir kitap. aşk'ı da okudum ama elif şafak'a biraz önyargılıyım hala nedense.hangisi daha iyi, bitince karar vereceğim :)
    teşekkürler ayrıca...

    YanıtlaSil
  7. la mi: hi,welcome to my blog,thank you!

    YanıtlaSil

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.