28 Ara 2010

YENİYILI MI KUTLAMALI BU GÜZEL HAVALARI MI?

"Bu sene neden bir türlü tam anlamıyla yılbaşı havasına giremiyoruz?" diye düşünürken cevabı bulduk!
Havalardan. Evet, havalardan.
Güya aralık ayındayız ama baksanıza havaya, hala baharlık montlar giyiyoruz,üstüne üstlük içine bir de tişört giyiyoruz.
Kazak neyim giyen var mı aranızda?
Hem sevindirici hem ürkütücü bu havalar.
Bir an "Böyle küresel ısınmaya can kurban" diyorum, sonra vazgeçiyorum "Cık! Hiç iyi değil, hayra alamet değil" diyorum yaşlı teyze edasıyla.


Yani diyeceğim şu ki, yılbaşı dedin mi soğuk gelir akla, karanlık hava gelir, karakış gelir, hatta kar gelir.
Şimdi camları süsleyen kar spreyleri ne kadar anlamsız duruyor.Takvimlerimiz değişmiş de, bahara girerken kutluyormuşuz gibi yeniyılı.

Yine de umut etmemek, bu haftayı güzel geçirmemek için bir sebep yok.

Bu arada tarihe şunu da not düşeyim, hani hep bu yılın ne kadar berbat olduğundan, çok sıkıldığımdan falan dem vurdum ya, işte 2010 gider ayak bana bir hoşluk, bir güzellik yaptı, sağ olsun.Bu sefer ne olduğu bana kalsın.Çok büyük değil ama "fena da değil" bir şey hani.

Böyleyken böyle.
Sizde durumlar nasıl?

not:  konuyla ilgili elde o kadar materyal varken çekilecek, fotoğraf makinesi bozuk olduğu için çekemeyip, google'dan fotoğraf koymak çok tırt bir şey bu blog için.

13 yorum:

  1. kar kıyamet istiyorum, kazak giymek, atkı takmak...

    YanıtlaSil
  2. millte tshirtle gezerken ben kazaklara gömülen bir tip olduğundan sıcaklar benim giyim şeklimi pek etkilemiyor.ameliyatım yetişmezse bende yılbaşında kızlarla dışarıda olucam, havalrın böyle gitmesi işime gelecek bir nevi.İzmirli olunca kar nedir bilmediğimden zaten yılbaşı benim adıma hep karsız ve sıcak demektir.

    YanıtlaSil
  3. Heyecanla cuma günün bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. sobada kestane kebap yapmayı özledim ben kokulu kokulu, sıcak sıcak. Kestane kebap acele cevap beklerim.

    YanıtlaSil
  5. bence biz yeni yılı kutlıyıp kar yağmasını bekleyelim, çok özledim kardan adam yapmayı :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba. blogum geçen hafta kilitlenmişti. gugıl otomatik robotları tarafından. bir yanlışlık olmuş. otomatik spam sistemine bir bug girmiş. temizleyeceklermiş. biçok blogçunun başına gelmiş. ben de beklemekten sıkılıp yeni blogumu açtım :)

    deepblueeagleforever.blogspot.com.

    yakında görüşürüz blogunuzda.

    iyi yıllar.
    :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba. blogumda bir ödülünüz var bayan sophie marceau :))

    kabul ederseniz sevinirim.

    yakında blogunuza sık sık geleceğim.

    görüşmek üzere.
    :)

    YanıtlaSil
  8. siz ne kadar az giriyorsunuz blogunuza :)

    YanıtlaSil
  9. @zeynep özmen ünlü: yavaş yavaş oluyor artık beklediğiniz, istediğiniz.
    geldi kış sonunda :)

    @tarih84: izmirli olmanın tek dezavantajı bu olsa gerek: karla tanışamamak.
    bu arada ameliyat mı, ne ameliyatı,hemen bloguna şutlanıyorum, bir haftadır şehir dışındayım,neler olmuş,neler bitmiş şimdi bakayım...

    @dışavurum: cuma,yani yeniyıl gecesi geldi ve geçti.umarım beklediğiniz, istediğiniz gibi geçmiştir gününüz,geceniz...

    @profösör: şimdi fark ettim ki biz bu sene kestane yapmadık hiç. artık sezonu açmalı...

    @nilay: kardan adam yapmak güzel,kar topu oynamak güzel.
    karı seviyorum ama kışı sevmiyorum, anlıyorsun değil mi :)

    @deepblueeagle: amanın blogla ilgili en korktuğum sıkıntı,geçmiş olsun, geliyoruz yeni bloga :)

    @irem erzincan: hepimize o zaman:) kimimiz iş istiyor, kimimiz dinlenmek, hepimiz az biraz alalım artık istediğimizi.lütfen tanrım, lütfenn!

    @profösör: geç gördüm yorumunuzu,o yüzden bulamadım yavrucağı, yapabileceğim bir şey varsa link yollayabilirseniz sevinirim.

    @deepblueeagle: mimleri fazla ciddiye aldığımdan kafayı fazla takıyorum, o yüzden artık mim cevaplamıyorum, özür dileyerek çok teşekkür ediyorum.
    siz gelin,hep gelin bloguma, beklerim...

    @deepblueeagle: bu aralar biraz öyle oldu yine, yılbaşı nedeniyle şehirdışındaydım çünkü.
    gel, dinlen derken ancak işte :)

    @profösör: çok teşekkür ediyorum, bir başka arkadaşım daha yollamış ama mim cevaplamıyorum artık, daha önceki bir yazımda belirtmiştim, özür dileyerek teşekkür ediyorum:(

    YanıtlaSil
  10. ben sizi mimlemedim ki.

    gülümseten blog ödülü vermiştim.
    :)

    YanıtlaSil
  11. @deepblueeagle: of karışıklık oldu, özür dilerim, çok salağım!
    o zaman bir daha teşekkürler, bu sefer ödül için.
    daha çok yazmak, daha çok gülümsetmek lazım o zaman sanırım.

    YanıtlaSil
  12. ay pardon. özür dilemeyin. ne salaklığı. sizinki gibi hoş bir blogu bir salak yapabilir miydi acaba :)

    ama daha çok gülümsetmek isteğinizi anlayışla karşılıyorum :)

    YanıtlaSil

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.