29 Kas 2010

ANNE BEN DİZİ MANYAĞI OLDUM - 2

Biiiiirr!
How I Met Your Mother


 6. sezonun 11. bölümünü beklerken geçen haftaki bölümle ilgili bir kelam edeyim istedim:
kendisi,
legan...........wait for it............dary !

Uzun zamandır (nerdeyse 2. sezondan beri) gülmediğim kadar güldüm,
kendi kendime izlediğim komik bir şeyde çok az kahkaha atarım, epey kahkaha attım.

..............................spoiler'ımsı..............................
 Sonuç olarak    -aman diyeyim Blitz olmadan!-   izleyin bu bölümü.

Ha bir de Jennifer Morrison, senin yapacak başka işlerin yok mu güzel kızım, çek git şu diziden yahu.
..............................spoiler'ımsı..............................

İkiiiiiiii !
Spartacus




Aslında bu tür dizileri pek izlemem, amma ve lakin Spartacus oldukça sevdirdi kendini.
13 bölümden oluşan tadımlık bu ilk sezon, neyse ki Ocakta başlayacak bir ara sezonla daha tatmin edici olacak.
Çizgi roman tadında sahneleriyle, dönemin entrikalarını anlatmasıyla gerçekten başarılı dizi.

Bu dizi ile ilgili tek tavsiyem şudur;
Eğer internetten indirip (ya da online şekilde) izliyorsanız ya tek izleyin ya da yanınızda gerçekten çekinmeyecek kadar yakın biriniz olsun.Zira dizi,  oldukça cinsel içerikli sahne içeriyor.
Yapımcılar ve oyuncuların bile kabul ediyor bunu.
Tv de zaten cinsel ve şiddet içerikli sahnelerin nerdeyse tamamını kestikleri için sorun yok.


Ve üçççç!
Hung


Bölük pörçük izlediğim, sonra baştan başlamaya karar verdiğim bir dizi daha.
Yeni başladım,ilk sezon eğlenceli gidiyor.
Bakalım daha sonra daha da mı eğlenceli olacak, yoksa yalnız fik fik olaylarıyla ve içi doldurulmamış karakterlerle mi devam edecek.
Çünkü bu dizide böyle ikiye ayrılmış düşüncelere rastlıyorum.
İndirelim, izleyelim, görelim diyorum.

Bu dizileri izlediniz mi?
Sevdiniz mi?
Neden sevdiniz?
Ne oldu da sevmediniz?
Ve bu ara siz neleri beğenmektesiniz?

Not: İşsiz olmanın en güzel yanı, ne bol bol uyumak, ne bütün gün eşofmanla oturabilmenin verdiği rahatlık...İşsiz olmanın en güzel yanı bu dizileri rahaaat rahat izlemek.Beğenmezsen yenisini indirip izlemek.Çok beğenirsen döne döne izlemek.Yıllardır ders çalışarak kaçırdığın sezonları yutar gibi izlemek.Yeni dizileri ise ilk sezonlarından takip edebilme şansı yakalayarak izlemek.İzlemek de izlemek...


14 yorum:

  1. aynı anda birbirimizi okumamız ne garip :P dizi fazla izleme zaman kaybı :(

    YanıtlaSil
  2. sus tamam yeter..öğrenciyiz şurada.bencil olma :)

    YanıtlaSil
  3. how i met your mother eeeen güzeli. heyecanla yeni bölümlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  4. @8ex-en8: hem de ne zaman kaybı ama bende zamandan bol bir şey yok şu ara,zaman da beyin de bedava :)

    @kısaca fd: izlemek de izlemek işte...büyüyünce sen de izlersin üzülme :)

    @larien: kesinlikle katılıyorum, ted "she's one" ını hiç bulmasın istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. ne kadar da özendim şimdi hiç bir şey yapmadan, hatta sabah yataktan dahi çıkmadan akşama kadar bölüm bölüm dizi izlemeye

    YanıtlaSil
  6. @october swimmer: böyle anlatınca özenilesi farkındayım,ama pratikte bir yerden sonra beyni uyuşturuyor, en salak dizi karakteri kimdir, en "looser" karakter hangisidir falan diye kafa yoruyorsun...ama yine de güzel değil mi, güzel :)

    YanıtlaSil
  7. yok ya beyin uyuşması zamanlarında da başka şeyler de bulunur, yeter ki iş olmasın güç olmasın:(

    YanıtlaSil
  8. @october s. : ama bana İŞ lazım, güç lazım. o gelene kadar da dizilere devam :)

    YanıtlaSil
  9. bende how ı meet your mother hastasıyım cok se verek ızlıyorum bu arada bende araniza katıldım blogum mrvylz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. @mrvylz: himym sevmeyen bizden değildir:) hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  11. spartacus; bir dizide kadından çok erkeğin bir seks objesi, seyirlik nesne olarak gösterilmesinin keyfine bakıyorum..ohh baklava dilimlerini birbiriyle yarıştırıyorum. iddia ediyorum bu dizi kadınlar için çekilmiştir:)

    YanıtlaSil
  12. @and.the.o.g.t. : hehehe:) alemsin başak, bu açıdan düşünmemiştim ama haklısın.crixus olsun, diğerleri olsun, öyle valla...
    ama bir de köle kızların anadan üryan gezdirildiği, bazılarının bekaretlerinin sahipleri tarafından başka erkeklere hediye olarak sunulduğu gibi gerçekler var tabi, neyse baklava dilimlere devam diyoruz,izliyoruz.

    YanıtlaSil
  13. 'Game Night' diyerek başladım...
    (Çok şey var aslında bahsetmek istediğim ya da dile/yazıya getirmek istediğim diziye dair çünkü o kadar çok şey varki bu dizide bağımlılık maddesi olarak yer alan,'How I Met Your Mother' için uyarı ibaresi olarak bağımlılık yaftası eklenmesini talep ediyorum xD)

    Suit up!!! diyerek de noktaladım...Sanırım ben de sizdenim :)

    YanıtlaSil
  14. @squaw: doğru diyorsun, bütün bölümlerini en az üç kere izlettiriyorsa insanlara, bağımlılık veren madde değil de nedir bu dizi :)
    izlemeye devam...

    YanıtlaSil

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.