5 Kas 2010

MİM ÖZRÜ

KPSS den bir süre önce buralara pek uğramadım, takip edenler belki farkındadır, belki de kimsenin umrumda değildir, bilemeyeceğim.
Bildiğim, ben buralarda yokken bazı bloger arkadaşlarımın beni düşünüp mimlemiş olmaları.

Üstlerinden zaman geçtiği ve bana yollanan mim dalgaları bittiği (?) için sanırım zaman aşımına uğradı cevaplanması gereken mimlerim.
Zaten ben mim özürlü olduğumu düşünüyorum, benden bir şeyler istendiği, beklendiği zaman genelde yapasım gelmiyor, yapasım gelse ilhamım gelmiyor. Yani bana mim yolladığınızda sorulan soruları fazla ciddiye alıyorum ve bazen geceleri uyumadan önce "Yahu en son yollanan mimi nasıl cevaplasam ki, şeyi sormuşlar acaba vermem gereken uygun cevap nedir ki...." diye düşünürken buluyorum kendimi.
Cevaplanması gereken bir mim varsa onunla ilgili bir yazı yazmadan başka post girmeyi de doğru bulmuyorum nedense.

Anlayacağınız gelin akıl sağlığım ve blog yazılarımın devamlılığı için bana mim yollamayın.
Şimdiye dek yollayan arkadaşlarıma gerçekten çok çok teşekkür ediyorum, belki kendilerinin de cevaplamaya zorlandıkları mimleri saygı duyup cevapladıkları, bir de beni düşündükleri, emek verip ismimi oraya yazdıkları, üşenmeyip buraya uğrayıp "bende mimin var" diye not bıraktıkları vs. için.
Gelin görün ki mim özürlülüğü var bende.

Hepinizin bunu mazur görmesini umuyor, hepinizden özür diliyor ve keyifli bir cuma akşamı yaşayın diyorum.
Bu akşam bir şey yapın sadece kendiniz için, mutlu olun.
Daha ne diyeyim,
Öperim!

5 yorum:

  1. KPSS çarpması nedir az çok herkes bilmekte, sen iyi oy gerisi hikaye.

    YanıtlaSil
  2. Dert etme Sophie, vakti geldiğinde arayı kapatırsın sen..
    Mim yazma gibi bi zorunluluk hissetme lütfen..

    YanıtlaSil
  3. Ne özrü kardeşim maksat muhabbet olsun.
    Sen işine gücüne bak daha önemli şeyler var elbet :)

    YanıtlaSil
  4. @tarih84,
    @vişne çürüğü,
    @tutsi, hepinize teşekkürler, oh rahatladım valla :)

    YanıtlaSil
  5. bi mim yazayımda konuya uygun olsun, son söz mahiyetinde biraz, hemde mim konusunda beceriksiz olduğumu gösterircesine bendeniz :)

    Bir dünya isterdim
    Birgün kimsenin bloggerda "mim"lemediği,
    ya da "neden mimlemiyorsun?" diye inlemediği..
    U.E.

    YanıtlaSil

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.