24 Ara 2009

BİR KERPETEN,BİRAZ BONCUK,BİR TUTAM DA TASARIM


Bir dönemin takı yapma modasına uyarak, o kadar çok boncuk,zincir,metal malzemeler vs. almıştım ki hevesim geçince kalanlar bir köşeye atıldı gitti.Şimdi elden çıkarma vakti!

Üniversitede ilk yıllarda habire takı yapıp durdum.Yok Osmanlı Türkçesi,yok Uygur bilmemnesi derken bu kafar bi yerde boşlatmalıydı kendini,yoksa infilak ederdi.E yurtta da kalınca,kızlarla bu kadar içiçe olunan bir yerde o zamanlarda ya takı yaplıyordu,ya da örgü örülüyordu.Örgüye hiçbir zaman yeteneğim olmadı ama ilk paramı kazanacak kadar boncuklara istidatım vardı.(Evet,istidat...Bakmayın öyle garip garip, Osmanlı Türkçesi deyince kullanasım geldi.)

Kendime,eşe dosta bolca yaptım,birkaç yıl takıya para vermeyip şanıma da leke sürmedim.Ama bu da bir heves oldu benim için nihayetinde.Öyle olunca da hediyelik bir şeyler yaparız diye aldığımız incik boncuklar elimizde patladı.Bu durumdan mütevellit sevgili Cadı Kazanı (ki kendisi her bir şeyim olur) beni geçenlerde oturttu,işte bu yaka iğnelerini yaptırttı.Koydu önüme; bununla bunu yap,bunun yanına şunu koy diyerek kerpetenimi ve beni kullandı.İnanır mısınız hem de iki saat boyunca bir kuru simite çalıştırdı beni.Ama fena da olmamış hani...

Size de bir fikir verip,elinizdeki malzemelerinizi değerlendirmenizi sağlarsa ne ala...Biz daha çok hediyelik olsun diye yaptık ama ben çok beğendiklerimden bir tane aşırdım;)

Bunlar da aşırmadıklarımdan, kullanım için alternatif fikirler.Buyrunuz.


Efendim ilk akla geldiği üzere kıyafetlerde kullanılır bu zımbırtı,sağlı sollu yakalarda...

Sonracığıma dedim ki bu şekilde neden olmasın...Bence şıkır şıkır durdu.Maksat zaten kendimizi şımartmak değil mi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.