18 Ara 2009

NIP/TUCK TA ALTINCI SEZON...

............................S6-E01 için spoiler içerir.....................

Dediğim gibi uzun bir aradan sonra nip/tuck ıma geri döndüm nihayet.Büyük oranda beklediğim bir sezon başlangıcı yaptı ilk bölümde.Liz,hayatının falsosunu Christian'a güvenmekle yaptı,Christian olduğu gibi davranmakta gecikmedi.


Fakat kahramanlarımız şu anda(evet kahraman diyorum,gerçek hayatta pek karşılaşılmayacak karakterler bunlar.Zaten diziyi gerçekçi yapan ve bağlayan unsurlar başka,onları daha önce yazmıştım) feci bir ekonomik kriz içindeler.Christian abimiz pek sallamıyor gibi durumu,doğal olarak hesap kitap işleri yine Sean'a kalıyor.Hatta bu yüzden "insomnia" meredine tutuluyor garibim.

Neyse ki ağlak ve de histerik Julia görünmedi ortalıkta...

Ama onu aratmayan Matt gerzeği yeni saçmalamalar peşinde.Kendine macera arayan,ne istediğini bilmeyen insanımsı,acınası Matt şimdi de pandomim peşinde.

Bu arada ilk üç sezon çok beğendiğim(tabi ki fiziksel olarak) Kimber'a anladım ki iyice gıcık olmaya başladım.Zaten yaşlanmış da...

Christian ise her zamanki gibi...so sweet...hımm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.