14 Ara 2009

MAZERETİM VAR, ASABİYİM BEN !

Ciddi anlamda asabiyim,elleşmeyin.
Yine bir MFÖ konseri,yine bensiz.Artık küsmem mi gerekiyor kadere bilemiyorum, tek bildiğim bnm bu konsere de gidemeyeceğim...

19Aralık Cumartesi akşamı Ankara-312 Arena MFÖ konseri............. :@

Böyle içimi gıpır gıpır eden,ruhumu tazeleyen, "bu adamları,sahnede kanlı canlı izlemek" hayalim artık "ütopya" oldu.O derece ulaşılmaz ve o yüzden de çok güzel...

Puffff...İstiyorum yaaaa...O akşam orda, ya da başka bir konserlerinde olmak istiyorum.
Söz veriyorum Tanrım,

*o gün kimseye kızmayacağım,bağırmayacağım,
*üç ay bizim pırtlanguçun bezini ben değiştireceğim,
*bir ay boyunca günde 3oo soru çözeceğim KPSS içün,
*anneme oflamayacağım,
*ablama her gece nesgayfe yapacağım,
*bir ay boyunca somurtmayacağım
*ve ömrüm boyunca sana inanacağım Tanrım.

Hayyam ne demiş, "Orda olduğuna inanmasam,ona seslenmezdim."
Ben de inanıyorum sana Tanrım,biliyorum ordasın ve beni duyuyorsun.
Çok şey istemiyorum ama bak ne çok şey vaat ediyorum.
Lütfeeeennnn....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.