5 Ara 2009

Doğumgünü Kızıyım, Kutlamamı Yaptım; HARİKAYIM :)

Yirmi dört yaşımı kelimenin tam manasıyla devirip, yirmi beşime girerken... canım ailem ve biricik dostum benim için harika bir doğumgünü organize ettiler.
Beş yıldır gurbet ellerde okumak, ilim irfan sahibi olmak, adına baba evinden, anamın yanından uzaktaydım ve bu yıllar boyunca hiçbir doğumgünümü beraber kutlayamamıştık:(
Gerçi beş yıl boyunca her sene farklı sürprizlerle harika kutlamalarla geçti doğumgünlerim. Arkadaşlarımın hakkını yemeyelim, günah.Ama kocaman bir eksik vardı; ailem. Bu sene birarada olmamız şerefine bana sürpriz yaptılar, pastamdan soframıza kadar her şeyi organize ettiler ve davullar çalınsın, yenilsin içilsin, eğlenilsin diyerek güzel bir akşam geçirdik. Canım annem, ablacığım, Kaan abim, bitanecik Mustimiz ve biricik dostum Peri ve ailesi, hep beraberdik.
Bunun dışında 3-4-5 aralık boyunca yurt çapında süren kutlamalarla birçok arkadaşım da aradılar, uzaklardan beni unutmadıklarını bir kez daha gösterdiler. Hepinizi öpüyorum şekerler. Tabi ki hatırlayamayan, hayatın keşmekeşinde bunu atlayıveren tüm arkadaşlarıma da teşekkürler...
Eee, anlat bakalım ne yaptın ne ettin, kendine ne kattın bu 24 yıl boyunca diye sormayın piliiizzzz...Nitekim cevapsız bu...
Darısı nice yaşgünlerime, nice sevdiklerimle birarada olmaya diyor ve kaçıyorum.

Bu arada uzun zamandır ertelemiş olduğum bloğumun doğumgünü de gerçek doğumgünüme kısmet oldu...Böylece siz hayali ya da gerçek -şimdilik bilemiyorum- takipçilerime selam ederim

işte masamııııızz...hummpppss....nefis!benim özbeöz, kızların ise fahri canımız ablamız - pırtlanguçumuz - mutlu ben - esmer güzelimiz neslimizdostumun hediye paketi ile poz vermek artık adetti, kült inancımızdı. aa bakın paketten ne çıktı...çok şeker, giyilir ki bu!




3 yorum:

  1. canım benim daha nice yaşlara ve daha nice beraber kutlamalara. Zaten bize bahane olsun değil mi kutlama yapmak için. öpücük sana.

    YanıtlaSil
  2. sene 2005 ben öss çilesini azıcıkta olsa çekmiş çalışmadan nasıl bu sınav kazanılır teorileri üretmeye çalışırken sınavın ne zmn geldiğini anlamadan öss denen illetin pençesine düştükten sonra bir şekilde bir yerlere yerleşmiş bir vatandaş olarak ve bu blogun admini yönetim kurulu başkanı yada ne bileyim reis_i cumhuruna sesleniyorum...
    yolu muğlaya düşmüş yada bir şekilde oraya gitmeye mecbur kalmış insanlar için bir bilir kişi olarak gidilebilecek mekanları nerede kalınması nelerden uzak durulması ne türlü sosyal etkinliklere katılınıp netür faydasız gereksiz şeylerden uzakdurulmasını ve bunun gibi şeylerin bilgisini vermesini istiyorum...
    arz ederim...:D [bu arada yazdığımı tekrar okumadım çümle düşüklüğü vb şeyler varsa idare edin sabahın bilmem kaçı yoruldum okumak yazmaktan daha zor...en azından şu an...]

    YanıtlaSil
  3. blogspotun saati atina bükreş istanbul saat diliminde değil onuda belirteyim dedim benim saniyesi saniyesine netten güncelleştirilmiş bilgisayarımın saatine göre şu an 05:43
    belirteyim didim...

    YanıtlaSil

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.