24 Ara 2009

NEYLERSİN,BU GECE BÖYLE...


Bu gece hiç keyfim yok desem yeridir. Teoman'ın "Patlayacağım çok sıkıldım,kendimden ben bile" sözlerindeki "ben" bendeniz oluyorum efendim.

Kafamı bozan bazı şeyler var bugünlerde. Bir yanım unut gitsin,dert etme ve oluruna bırak diyor, bir yanım da böyle yaparak neden hakettiğinden azına kanaat ediyorsun...

KPSS sorunu bi yerde,mesela başucumda diyebilirim,duruyor.Her gece içimi daralta daralta uyutuyor beni. Ve düşünüyorum daha bu aylarda bu kadar bunaldığıma göre bahar gelince sınav yaklaşınca bu baskıyla nasıl başa çıkacağım.

İnanılmaz ağrıma gidiyor bu yaptığım şey.Sen 4+1 seneni harca,mesleğini eline almak dedikleri şeyi yap ama gel şimdi başa dön.Tarihi,matematiği,eğitimi derken tam 11 ders.Puffff....Dile kolay derler ya,bu dile bile kolay değil.Söyle bak; oooonnn biiirrr...Valla zor.Zira bizim Pırtlanguç diyemiyor henüz.Pırtlanguç demişken;onu, patlamak isteyen bu beynimin dışında tutuyorum.O bu hayatta bizim başımıza gelen en güzel şey ve onunla geçirdiğim zaman,benim her şeyi unutma anlarım...

Sınav dışında da hayat "perfectoo" ya da "dadından yinmez" bir kıvamda değil.Dedim ya,kafamı bozan şeyler var.Neden olmuyor dersiniz.Bir şeye o kadar emek,uğraş verip de neden olduramadığımız şeyler var acaba hayatta?İyi olacağına çok inanıp da neden hep hayal kırıklıkları yaşamak var ki?Tamam her şey bizim elimizde değil.Ama hani dünyayı güzellik kurtaracak,bir insanı sevmekle başlayacaktı her şey...Sevmek neden yetmiyor o zaman???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.