18 Ara 2009

GÜNDEN DÜŞENLER-2

*Grip gel-gitli.Ama genel olarak bir halsizlik hali...Halsizlik hali?Hımm...İlginç bir ironi.

*Bugün garip bir gündü,biraz koşuşturmaca,biraz kafa yormaca.

*...Amaa,nihayet yılbaşı ağacımızı kurduk,süsledik bi güzel.Astığım her yeni süs,2010 için yeni bir dilek,güzel bir umuttu sanki...

*Fotoğraf makinemiz tam olarak bozuldu.Yeniyıl öncesi...Daha iyi bir zamanlama olamazdı.Servise götürsek yirmi günden önce gelmez.Ben de ağacımızın fotoğraflarını telefonla idareten çektim artık.(Koyacağım buraya,ama sonra)

*Süresi dolan antivirüs programının yenisini kurmaya neden üşendiğimi bir kez daha hatırladım bu gece.O, programı kaldırma ve yenisini yükleme işlemleri için iki kez makinenin kapanıp,yeniden başlamasını beklemek yok mu...Bütün gün bilgisayarı açmadan durabilirim ama o noktada çok gerilmekteyim,sinir oluyorum yav!

*Bu arada KPSS işini iyice boşladım.Önce bayram rehaveti,sonra yeniyıl telaşı derken uçtu gitti haftalar,acaip birikti konular...puffssss..........................

*Bir de hava,aralık ayına inat çok güzeldi bugün.

*Bir de Eskişehir'i çok özlüyorum bu aralar.Cıvıl cıvıl sokaklarını,mutluluk kokan barlarını,bana huzur veren çayını,tramvayını ve yeniyıl telaşını,geceleri gündüzden daha güzel ışıklı ağaçlarla kaplı yollarını...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.