17 Ara 2009

NE YAPTIN OLMECA...


Malum yeniyıl geliyor;bir arada olmak,eğlenmek ve tabi ki içmek için hoş bir bahanedir kendisi.

Ne içsek,ne içsek diye düşünürken votka içelim dedik.Geçen gün market raflarına bakınırken ister istemez tekilaya kaydı gözüm."Ne dersin be hacı,bazen insanın kendini ödüllendirmesi gerekmez mi?" dedim kendi kendime.

Sonra bir de baktım kiii...Ne yaptın Olmeca,68 olmuşsun laa...69olsan tavşan olur bir işe yarardın,70 olsan düz hesap olurdun,68 sayısına gıcık oldum ve de biraz zamlı buldum.


Ben de vazgeçtim haliyle...Votkaya döndük yine.Orda da Absolut, Smirnoff derken, Tekel'e kadar olmasa da sanırım çıtayı biraz daha düşürmek gerek.Daha hediyeler bla bla var...

Hayat çok pahalı,olmeca yine bir başka bahara kaldı:)

Ama olsun,ne demişler: "Alkol hoş,ortam loş,kendin coş"

8 yorum:

  1. yaşaşın tekel işçilerinin haklı mücadelesi

    YanıtlaSil
  2. Bu Olmeca'nın fiyatı beni de çok yaraladı. Daha önce tek başıma alır paşalar gibi içerdim tekilamı. Artık ortak arıyorum kendime tekila içmek için. 68 lira lan boru mu?

    YanıtlaSil
  3. Tekirdağ rakı, herşeyin ilacı!

    YanıtlaSil
  4. @beyaz mavi:tekel de kaliteli ürün sunsun alalım,neden almayalım,böylece hepimiz yaşayalım.

    @mesut şen:dün migros'un yılbaşı için indirim şeysini gördüm,52ye düşmüş olmeca,haberin ola,yeniyılda kafalar tequila ile güzel ola.

    @gökmen kaya:mezeleri,muhabbeti,müziği dadından yinmez rakı sofrasının ama kendisine alışamadım gitti:(

    YanıtlaSil
  5. Artık tavşan vakti gelmiş en son 69'a aldım yada tekila alana tavşan hediye diye kandırdılar beni :P

    YanıtlaSil
  6. ne olacak biz bambamcıların hali heyhaaatt!

    YanıtlaSil
  7. bambamcı derken!!!

    bambamcıdan kastın tekel işçileriyse bugun onlara , yarın bizlere.

    kasdettiğin 1 mayıs işçileriyse bugün onlara,yarın bizlere.

    kasdettiğin bizlersek, bugun ve yarın bizlere, hiç sıra gelmez kızı oğlu amerikada iş çevirenlere.

    sağlıcakla

    beyazmavi

    YanıtlaSil
  8. bambamcı derken kastettiğim; keyif alarak,mutlu olmayı becererek,sadece şikayet etmek ya da memleketi kurtarmak için değil tadından zevk aldığı için içenlerdir.

    YanıtlaSil

ne yazarsan yaz,
ama "adsız" olma.
google hesabın yoksa da,
sonuna ismini cismini yazamayacak kadar ezik davranma,
kaçak oynama.